Norėdami suteikti Jums pačią geriausią naršymo kokybę, bei statistiniais ir rinkodaros tikslais mes naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau apie slapukus skaitykite slapukų naudojimas.

Prekių - pinigų grąžinimas

Kaip grąžinti prekę?

Per 30 dienų nuo prekės pristatymo ar gavimo dienos Jūs galite įsigytą prekę grąžinti ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Lietuvoje grąžinimas paštomatu visada yra nemokamas.

Turite KYRA paskyrą?

  1. Prisijunkite prie savo paskyros.
  2. Pereikite į užsakymų istorija puslapį.
  3. Pasirinkite užsakymą, kurį norite grąžinti.
  4. Spauskite mygtuką "grąžinti".

Spauskite čia norėdami pereiti į užsakymo istorijos puslapį

Pirkote kaip svečias?

  1. Pereikite į užsakymo būsenos prisijungimo puslapį.
  2. Prisijunkite prie savo užsakymo, kurį norite grąžinti, įvesdami užsakymo numerį ir el. pašto adresą su kuriuo pateikėte užsakymą.
  3. Pasirinkite sukurti grąžinimą.

Spauskite čia norėdami prisijungti prie savo užsakymo ir sukurti grąžinimą

Svarbu!

Jeigu grąžinimo laikas yra jau pasibaigęs, grąžinimo sukurti negalėsite.

Kaip sukurti naują grąžinimą?

  1. Naujo grąžinimo puslapyje, pažymėkite prekes kurias norite grąžinti, pasirinkite grąžinimo būdą ir parašykite priežastį.
  2. Jeigu užsakymą apmokėjote kurjeriui pristatant prekes arba paštomate, Jums taip pat reikės nurodyti savo banko sąskaitos numerį.
  3. Patvirtinkite, kad tikrai norite sukurti grąžinimą paspausdami mygtuką "Noriu grąžinti".
  4. Viskas! Jūs sėkmingai sukūrėte naują grąžinimą.

Kas toliau?

  • Pasirinkote grąžinti Lpexpress paštomatu?
    • Tuomet per 1 darbo dieną automatiškai sugeneruosime Jums Lpexpress siuntos grąžinimo numerį ir informuosime Jus el. paštu.
    • Kai siuntos grąžinimo numeris bus paruoštas, nuvykite prie bet kurio Lpexpress paštomato ir atsispausdinkite lipduką naudodami šį numerį.
    • Siuntos grąžinimo numerį, bet kuriuo Jums patogiu metu, galėsi matyti grąžinimo puslapyje paspaudus mygtuką "Žiūrėti siuntos numerį".
  • Pasirinkote grąžinti adresu?
    • Tuomet per 1 darbo dieną atnaujinsime grąžinimo būklę su grąžinimo adresu ir informuosime Jus el. paštu.
    • Kai galėsite peržiūrėti grąžinimo adresą, nuvykite į savo artimiausią pašto skyrių ir išsiųskite siuntą mums atgal.
    • Grąžinimo adresą, bet kuriuo Jums patogiu metu, galėsi matyti grąžinimo puslapyje paspaudus mygtuką "Žiūrėti grąžinimo adresą".

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota į originalią dežutę, kad nebūtų pažeista transportavimo metu, grąžinama su visais priedais, originali batų dežutė taip pat neturi būti sugadinta, apklijuota lipnia juosta ar naudojama kaip siuntimo pakuotė.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ( nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt ).
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Skaityti grąžinimo taisykles

Svarbu!

Jeigu grąžinta prekė neatitinka aukščiau išvardintų sąlygų, prekę išsiųsime Jums atgal ir galimai paprašysime kompensuoti siuntimo išlaidas.

Atnaujinta Kovo 24, 2022