Norėdami suteikti Jums pačią geriausią naršymo kokybę, bei statistiniais ir rinkodaros tikslais mes naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau apie slapukus skaitykite slapukų naudojimas.

Prekių - pinigų grąžinimas

Kokios Jūsų grąžinimo taisyklės?

Norite grąžinti?

Jeigu prekė neatitiko Jūsų lūkesčių ar tiesiog netiko ir ji vis dar yra originalios būklės - Jūsų grąžinimą priimsime per 30 dienų nuo prekės pristatymo ar gavimo dienos ir grąžinsime už ją sumokėtus pinigus jeigu ji vis dar atitinką žemiau nurodytas sąlygas.

Svarbu!

Transporto išlaidos nėra grąžinamos.

Grąžinamos prekės turi atitikti šias sąlygas:

  • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota į originalią dežutę, kad nebūtų pažeista transportavimo metu, grąžinama su visais priedais, originali batų dežutė taip pat neturi būti sugadinta, apklijuota lipnia juosta ar naudojama kaip siuntimo pakuotė.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ( nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt ).
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Pinigų grąžinimas

Per 14 dienų mes isipareigojame grąžinti pinigus į mokėtojo arba Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

Kas vėliau?

Mes nepriimame prekių grąžinimo terminui pasibaigus. Jeigu visgi pabandysite grąžinti, prekes išsiųsime Jums atgal ir paprašysime kompensuoti siuntimo išlaidas.

Atsakomybė

Kol prekės nepasiekė mūsų, už jas esate atsakingi tiktai Jūs. Todėl rekomenduojame jas kruopščiai supakuoti, kad siuntimo metu jos nebūtų pažeistos. Taip pat būtinai išsaugokite kvitą kaip išsiuntimo patvirtinimą kurio mums gali prireikti vėliau.

Mes neatsakome už prekes kurios buvo grąžintos per klaidą. Jeigu tokias prekes norėsite susigrąžinti Jums reikės padengti siuntimo išlaidas.

Sąžiningas prekių naudojimas

Jeigu mes pastebėsime grąžinimus kurie nėra įprasti: t.y. kažkas ištikrųjų nešioja prekes ir jas vėliau grąžiną, grąžiną daugūmą ar visus užsakymus, prekės kurias grąžiną nėra tos kurias užsako - tuomet mes galime blokuoti Jūsų paskyrą ar prieiga prie tinklalapio. Jeigu tai atsitiko Jums ir galvojate, kad įvyko klaidą, tuomet maloniai kviečiame su mumis susisiekti naudojantis vartotojų pagalbą.

Atkreipiame dėmesį, kad išskirtiniais atvejais prieš Jus gali būti imtasi ir teisinių veiksmų.

Ar galiu pakeisti prekę?

Keitimas šiuo metu nėra galimas. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.

Atnaujinta Spalio 13, 2021