Norėdami suteikti Jums pačią geriausią naršymo kokybę, bei statistiniais ir rinkodaros tikslais mes naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau apie slapukus skaitykite slapukų naudojimas.

Pristatymas

Nespėjau atsiimti siuntos iš paštomato, ką daryti?

Jei dėl tam tikrų priežasčių nespėjote atsiimti siuntos iš paštomato per tam skirtą laiką, Jums reikia kreiptis į Jūsų siuntos pristatymą administruojančios tarnybos Klientų aptarnavimo skyrių.

Dažniausiai, jie pasiūlo arba atsiimti siuntą skirstimo centre, arba pakartotinai pristatyti ją į paštomatą.

Svarbu!

Neatsiėmus užsakymo iš paštomato su išperkamuoju mokesčiu, Jūsų būsimiems užsakymams gali būti taikomi tam tikri apribojimai, bei išankstinis apmokėjimas. Pastėbėjus piktybiškai daromą ar įtarimus keliantį aktyvumą, KYRA pasilieka teisę blokuoti Jūsų paskyrą ar prieiga prie tinklalapio, bei tam tikrais atvėjais imtis ir teisinių veiksmų dėl žalos atlyginimo. Jeigu tai atsitiko Jums ir galvojate, kad įvyko klaidą, tuomet maloniai kviečiame su mumis susisiekti naudojantis vartotojų pagalbą.

Atnaujinta Gegužės 8, 2021