Norėdami suteikti Jums pačią geriausią naršymo kokybę, bei statistiniais ir rinkodaros tikslais mes naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau apie slapukus skaitykite slapukų naudojimas.

Užsakymo nesklandumai

Gavau klaidingą prekę, ką turėčiau daryti?

Visų pirmą nuoširdžiai apgailestaujame, kad išsiuntėme ne tas prekes kurias užsakėte!

Prieš atliekant grąžinimą būtinai peržiūrėkite savo užsakymą. Jeigu gavote prekes kurių neužsakėte, tuomet grąžinkite jas mums atgal. Mes pasistengsime grąžinti pinigus kaip įmanoma greičiau.

Norėdami tai padaryti, Jums reikia pasirinkti vieną iš mūsų siūlomų grąžinimo būdų. Spauskite čia, kad sužinoti kaip grąžinti prekes.

Jeigu nuspresite grąžinti prekes kitais būdais, visos siuntimo išlaidos atiteks Jums.

Visais atvėjais būtinai išsaugokite išsiuntimą patvirtinantį dokumentą, kurio mums gali prireikti vėliau.

Atnaujinta Spalio 22, 2021