Norėdami suteikti Jums pačią geriausią naršymo kokybę, bei statistiniais ir rinkodaros tikslais mes naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau apie slapukus skaitykite slapukų naudojimas.

Užsakymo nesklandumai

Mano užsakyme trūkstą prekių, ką dabar daryti?

Gavote užsakymą, bet jame trūksta prekių? Tuomet prieš susisiekiant su vartotojų pagalbą būtinai patikrinkite, ar:

  • Negavote el. laiško kuriame nurodoma, kad siunta buvo padalinta į kelias dalis.
  • Negavote el. laiško kuriame nurodoma, kad vienos iš prekių nėra sandėlyje.
  • Atlikote daugiau nei vieną užsakymą, kurie galėjo būti sujungti ar išskirstyti tarp siuntų.

Apie trūkstama prekę. būtinai praneškite mums per 30 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos, nes vėliau pagelbėti Jums jau nebegalėsime.

Spauskite čia norėdami susisiekti dėl trūkstamos prekės.

Atnaujinta Spalio 22, 2021