Norėdami suteikti Jums pačią geriausią naršymo kokybę, bei statistiniais ir rinkodaros tikslais mes naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau apie slapukus skaitykite slapukų naudojimas.

Užsakymo nesklandumai

Ar galiu pakoreguoti užsakymą po jo pateikimo?

Visus užsakymus stengiames išsiųsti kaip įmanoma greičiau, todėl ne visada yra galimybė juos koreguoti. Tačiau jeigu užsakymas yra dar neišsiųstas ir jis buvo atliktas vakarop ar ne darbo dieną, tuomet greičiausiai galime jį pakoreguoti.

Kaip galiu tai padaryti?

Tiesiog susisiekite su mumis naudojantis vartotojų pagalbą ir nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio, bei kokius pakeitimus norėtumėte atlikti.

Susisiekti su vartotojų pagalbą.

Užsakymas išsiųstas?

Jeigu užsakymas buvo išsiųstas, tuomet jau per vėlu jį koreguoti. Tačiau, bet kurias netikusias prekes, per 30 dienų, Jūs galite grąžinti ir susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Spauskite čia norėdami sužinoti kaip grąžinti prekes.

Atnaujinta Spalio 22, 2021