Neveikia PIN kodas?
Jeigu nepavyksta atsiimti siuntos dėl neveikiančio pin kodo, tuomet patikrinkite ar:
- Siunta bandote atsiimti teisingu adresu. (Jeigu paštomatas yra perpildytas, kurjeris gali siunta palikti kitame artimiausiame paštomate.)
- Naudojate teisingą pin kodą.
- Paštomatas nebuvo perkeltas ir jo adresas nepasikeitė.
- Paštomatas nėra sugedes.
Reikia pagalbos?
Norėdami gauti pagalba realiu laiku, rekomenduojame kreiptis į siuntų pristatymo tarnybą kurią pasirinkote užsakymo metu. Telefono numerį ar kaip susisiekti galite rasti ant paštomato, bei jų oficialioje svetainėje.
Visais kitais atvejais jūs taip pat galite susisiekti ir su mumis. Mes visada pasistengsime Jums pagelbėti.
Spauskite čia norėdami susisiekti su vartotojų pagalbą.
Atnaujinta Spalio 30, 2021